برگزاری جلسه شورای آموزشی گروه معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی

 
 برگزاری جلسه شورای آموزشی گروه معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی
تفقس.jpg
 

 

photo 2020 06 06 02 10 18

 

photo 2020 06 06 02 08 21صبح امروز، دوشنبه 12 خرداد 99، با حضور مدیر امور پردیس های خراسان رضوی، جلسه شورای آموزشی گروه معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه مدیر امور پردیس های استان با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بر توجه ویژه به این سند و نهادینه کردن اهداف آن در دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد.

رمضان نیری با تأکید بر نقش استادان گروه معارف و تربیت اسلامی در تربیت معلمان متعهد و متخصص از آنان خواست نسبت به تربیت حرفه ای و تربیت محور معلمانی در تراز نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی اهتمام داشته باشند.

نیری به بخشنامه شماره 3  دانشگاه فرهنگیان در رابطه با چگونگی انجام فعالیت های آموزشی در طول دوران تعطیلات پیشگیری از کرونا اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بر اساس این بخشنامه لازم است هر یک از استادان برای کلاس درس خود حداقل به میزان ده جلسه درسی تولید محتوای آموزشی و برگزاری کلاس آنلاین داشته باشند.

پیش از سخنان مدیر امور پردیس های خراسان رضوی، دکتر حسن باقری یزدی، معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان ضمن تسلیت ایام رحلت بنیانگذار انقلاب و 15 خرداد گفت: در ابتدا فقرار بود در ایام تعطیلات پیشگیری از کرونا، از سامانه ای مانند اسکای روم برای برگزاری کلاس استفاده شود، اما به دلیل خارجی بودن سرور آن تصمیم گیری شد که با استفاده از سرور دانشگاه فرهنگیان، سامانه آموزش آنلاین اختصاصی برای استان طرحی شود.

وی با اشاره به قابلیت های سامانه مذکور گفت: از جمله مزایای این سامانه می توان به بی نیازی آن به نرم افزارهای جانبی اشاره کرد، زیرا تنها با نام کاربری و رمز ورود می توان به سایت آموزش آنلاین شد و در کلاس درس شرکت نمود.

باقری افزود: پیشنهاد ما این است که از همین سامانه آموزش آنلاین برای برگزاری آزمون های پایان نیمسال به صورت تستی و تشریحی استفاده شود.

وی از استادان خواست نسبت به طراحی برنامه ای برای رفع اشکال دانشجویان اقدام کنند به گونه ای که آنان بتوانند از هفدهم خرداد به صورت حضوری یا غیر حضوری برای رفع اشکالات درسی خود با استادان ارتباط داشته باشند.

photo 2020 06 06 02 09 30

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید