سلام علیکم دررابطه باسوال 2 اندیشه2: جواب بایدگزینه دو باشد! زیرا "کهانت"ازمواردی است که درصفحه49کتاب،درتوضیح یکی ازویژگی های معجزه آمده و ذکرشده که آن رانمی توان معجزه نامید.
سلام علیکم دررابطه باسوال 2 اندیشه2: جواب بایدگزینه دو باشد! زیرا "کهانت"ازمواردی است که درصفحه49کتاب،درتوضیح یکی ازویژگی های معجزه آمده و ذکرشده که آن رانمی توان معجزه نامید.
سلام باتشکراز دقت نظرشما، سوال کمی ابهام داشت ولی طبق متن کتاب (قابلیت تعلیم نداشتن) از ویژگی های معجزه است و لذا پاسخ صحیحتر گزینه اول است. کهانت نیز اصلا ویژگی وصفت نیست ومی تواند پاسخ صحیح باشدونه صحیح تر.
سلام استاد ارجمند در رابطه با سوال 2 پاسخ به کهانت جزء ویژگی های معجزه نیست از اینرو هر دو قسمت الف( قابلیت تعلیم) و ب ( کهانت ) جواب محسوب می شود بهتر است به جای کهانت ( خارق العاده ) نوشته شود در ان صورت جواب گزینه الف صحیح است . با تشکر مهین محرر احمدی
ضمن عرض سلام و احترام خدمت استاد یزدان بخش در نمونه سوال انسان در اسلام مربوط به سال 95 پاسخ سوال 11گزینه 2 مطرح شده اما طبق پاراگراف آخر صفحه 27 کتاب گزینه 1 صحیحه ببخشید در این صفحه نظرمو فرستادم تو صفحه خودش امکان ارسال نظر نبود باتشکر از زحمات شما
دیدگاهها
دررابطه باسوال 2 اندیشه2:
جواب بایدگزینه دو باشد!
زیرا "کهانت"ازمواردی است که درصفحه49کتاب،در توضیح یکی ازویژگی های معجزه آمده و ذکرشده که آن رانمی توان معجزه نامید.
سلام باتشکراز دقت نظرشما، سوال کمی ابهام داشت ولی طبق متن کتاب (قابلیت تعلیم نداشتن) از ویژگی های معجزه است و لذا پاسخ صحیحتر گزینه اول است. کهانت نیز اصلا ویژگی وصفت نیست ومی تواند پاسخ صحیح باشدونه صحیح تر.
با تشکر مهین محرر احمدی
در نمونه سوال انسان در اسلام مربوط به سال 95
پاسخ سوال 11گزینه 2 مطرح شده
اما طبق پاراگراف آخر صفحه 27 کتاب گزینه 1 صحیحه
ببخشید در این صفحه نظرمو فرستادم تو صفحه خودش امکان ارسال نظر نبود
باتشکر از زحمات شما
خوراکخوان (آراساس) دیدگاههای این محتوا